Bewertungen von Morgana Meppel

Neue Beurteilungen

4.0
Trea Van der veen de Waal
Heute

Het smaakte voortreffelijk en was mooi op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Meppelink
Gestern
Ijzerman
Gestern

Top was heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sjaak
Gestern

Heerlijk jullie burgers!

Thomas
23 September 2022
N
22 September 2022

De patat was deze keer wel slap bleek. Normaal prima

Iris wever
21 September 2022

Al het eten was koud de patat was slof en de broodjes bij de shoarma leken wel soppig..

Stegeman
19 September 2022

We bestellen al zolang we in Meppel wonen af en toe een maaltijd bij Morgana. Tot gisteren: wat friet moest zijn waren slappe langwerpige slierten en nog geen halve zak vol en dat terwijl het wel 2 euro duurder is geworden!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dins
17 September 2022

15min levering☑

Ed
13 September 2022

Prima pizza’s Bezorging op tojd

Max
12 September 2022

Snel en lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

erwin
8 September 2022

de ribbetjes waren niet GAAR ik heb ze zelf moeten nagaren en de sla wat een armoe 1 flintertje tomaat, 1flintertje komkommer en een beetje ananas,

Jj
7 September 2022

De Opgebakken aardappel waren te hard gebakken in de kapsalon

Ferry Portier
4 September 2022

Lasagne was veels te zout. De hele avond nadorst gehad. Pizza Vegetariana helaas zonder artisjokken.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henny
4 September 2022

We hadden echt zin in wat eten en smaakte echt goed

Mariska
29 August 2022

Heerlijk gegeten, het waren flinke porties. Goed gekruid. Bezorging top!

Michel
29 August 2022
Arjan Groen
29 August 2022
Schuring
28 August 2022

Heerlijke verse en nog erg warme pizza’s!

J
26 August 2022

Snelle bezorging, sneller dan aangeven. Bestelling van beide was wat aan de koude kant, deed de smaak geen goed, jammer!

John Bremer
25 August 2022

De bezorging was supersnel en het eten smaakte fantastisch!

Milan
20 August 2022

Pizza shoarma, echt lekker ga die zeker vaker halen.

Kyan Barth
20 August 2022

Snelle bezorging, heerlijk gegeten!

De wit
15 August 2022
Arie
15 August 2022

20 min na bestellen al in huis, temperatuur goed warm, erg smaakvol. Staat nu bovenaan ons lijstje

Henk
13 August 2022

Lekker eten en op de afgesproken tijd bezorgd. Prima

Bos
13 August 2022

Het vlees was minder lekker/ anders vd spareribs, dan we gewend zijn. Vreemd. Weinig doner/ vlees in de kapsalon, dan we gewend zijn. Veel patat. Fijn dat er geen rode uien op zaten. Bezorging qua tijd, top !

Zwanet
11 August 2022

Bezorgtijden mag wel iets nauwkeuriger stond op bevestiging 18,20 uur werd om 17:40 uur bezorgd

Michel
11 August 2022

Heerlijke broodjes hamburger en snelle bezorging.

J.J
10 August 2022
Hans
5 August 2022

Prima bezorging, en lekker 👍👍

Peter
1 August 2022

Normaal is het altijd top hierzo maar na eten van shoarma die had rare bijsmaak met als gevolg heftige diarree. De bijsmaak bleek dus een waarschuwing te zijn die ik genegeerd had omdat ik honger had.

M, L, B, E
31 Juli 2022
Yvonne
31 Juli 2022

Snel en lekker warm bereid en bezorgd

Rutger
29 Juli 2022
Van veen
28 Juli 2022

Had stokbrood met kruidenboter besteld kreeg alleen maar stokbrood geen kruidenboter

Hans
26 Juli 2022

5 kwartier vantevoren via internet besteld maar 25 minuten te laat bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

T
24 Juli 2022

Eten altijd goed

Luuk
24 Juli 2022
Hans van Zalen
24 Juli 2022

Heerlijk gechapt van Morgana. Bezorger kwam hier op 2 wielen door de bocht heen, lekker snel. Was alleen blauw blauw vergeten net als collega Geerts wel eens doet haha groeten Wijkagent Meppel Centrum

Erwin Kramer
19 Juli 2022

Zoals altijd is morgana ontzettend lekker. De bestellingen komen altijd warm aan, sterker nog vaak is het gewoon heet! En de kwaliteit is zeer consistent. Erg lekker. Grote klasse mannen.

Hoorn
18 Juli 2022

Alleen de verkeerde pizza gekregen we hadden amore besteld en kregen met shoarma

Fabian
13 Juli 2022

Super snel geleverd. En altijd goed eten.

J
12 Juli 2022

We hadden kapsalon met kip Kip was goed aardappels waren keihard gebakken niet te eten helaas

Gelmers
11 Juli 2022

Normaal bij 1 spareribs menu een blikje fris gratis. Maar had nu bij 3 spareribs menu's ook maar 1 blikje fris. Beetje raar, 1 blikje delen met 3 personen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sanders
8 Juli 2022

Twee bacon cheeseburgers zonder bacon.. beetje jammer!

Pepe
8 Juli 2022

Beste pizza in Meppel!

van der Vegt
4 Juli 2022

De bestelling was snel en kwaliteit uitstekend en vriendelijke bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alwin
1 Juli 2022

Alles super lekker , we hadden alleen cassis besteld en kregen Fanta ,, maar was ook lekker hoor 👍

H Bierman
29 Juni 2022

Goede kwaliteit van de spareribs. De kapsalon is ook prima te eten. Gaan het zeker nog een keer bestellen

Kim
28 Juni 2022

Om tien voor 5 besteld voor kwart voor 6. We hadden het eten om kwart voor 7. Onderbezetting kreeg ik aan de telefoon te horen. Ter compensatie bezorging volgende keer gratis als we telefonisch bestellen, alleen bestellen wij altijd online ivm punten sparen. Word niet snel chagerijnig als men te laat is, maar er was ook totaal geen communicatie van uit Morgana. Ik moest zelf bellen hoe of wat.

Baeke
28 Juni 2022

Het vlees (kapsalon doner) was te doorbakken en er zaten harde stukken in , of het bot was weten wij niet. Dan de kapsalon shoarma , deze had een aparte “ zurige” smaak. Helaas is dit niet de kwaliteit die wij van Morgana gewend zijn.

Tim
27 Juni 2022

Altijd goed voer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marius
27 Juni 2022

De bestelling was ten eerste 40 minuten te laat. Verder waren de meeste spare ribs en de kofte aangebrand. Laatste keer dat we hier wat besteld hebben.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Huizing
24 Juni 2022

Ik heb om 16:00 uur besteld dat het om 19:00 uur bezorgd moet worden vanwege pauze komen ze aakakken om 19:20 uur. Waardeloos dus!!

Martin de Weerd
20 Juni 2022

Pizza was zo goed als koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Richard
18 Juni 2022

Ik bestel al jaren bij Morgana, kwaliteit is altijd goed, behalve die van gisteren, veels te droge deeg en te lang in de oven gezeten, heb hem voor de helft opgegeten en toen weggegooid

Gretha Lijzen
6 Juni 2022

De pizza hoewel goed van smaak, was lauw.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin
5 Juni 2022

Heerlijk gegeten! Morgana heeft weer een vaste klant erbij!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schild
5 Juni 2022

1 uur en 45 min te laat. 2x keer moeten bellen. Eten was verder oké.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
3 Juni 2022
Drost
29 Mai 2022

Broodje was prima Bezorging was snel Alleen aardappel was niet te lang gebakken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cornelis Kobistius
27 Mai 2022

Deze spijs was goed te verteren. Een verwennerij voor den smaakpapillen en het maagdarmstelsel. Chapeau dames en heren. Bezorging had sneller gekund want ze kwamen niet met de heli.

Nadja
25 Mai 2022

Top! Erg aardige bezorger ook! Jonge jongen met blond haar !

Pascalaquilanero
24 Mai 2022

Alles duidelijk en lekker op de kaart en vriendelijk ciao.

Ilja Kuiper
23 Mai 2022

bezorging binnen aangegeven tijd, top! Ik wist niet dat het stokbrood warm zou zijn, dit was dan ook erg slof/taai om op te eten uit een zakje. Misschien koud erbij, dan was het nog lekker geweest, tip. Verder prima kwaliteit en bezorging

Henriette
23 Mai 2022

Mooi op tijd, eerder dan verwacht 😊

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henry De Vries
21 Mai 2022

Heerlijk, zoals altijd.

Henk jonas
21 Mai 2022

Had liever de pizza's gesneden gehad, maar verder was het prima

Ina Booij
20 Mai 2022

De bestelling was niet echt op temperatuur. Dat was jammer. De maaltijd werd een kwartier voor de verwachtte tijd al gebracht.

MLBE
20 Mai 2022

Eten smaakte goed, was op tijd, was warm alleen waren de pizza's erg mager gevuld.

Jeanette de Vries
20 Mai 2022

Heerlijke pizza, alles lekker vers en warm. De bezorger was erg vriendelijk en precies op de afgesproken tijd. Heel fijn.

wilma
15 Mai 2022

heerlijk gegeten, aanrader.

Harold
13 Mai 2022

By far..... de beste spareribs

Peter
8 Mai 2022

Prima producten, bezorging stipt op tijd!

G.J. Stegeman
2 Mai 2022
Luuyk
18 April 2022
Trea Van der veen de Waal
17 April 2022

Het was erg lekker en snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henk
16 April 2022

De spareribs waren heerlijk!

Jang-Lay Doornbos
10 April 2022

Eten was prima maar helaas niet heel warm meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Firoze
9 April 2022
Peter
9 April 2022

Wederom goed en snel

Jacolien Schröder
9 April 2022

Was weer lekker en super snel geleverd

Boonstra
8 April 2022
Johan Buwalda
7 April 2022

Het was weer heerlijk en prima bezorgt.

Corina Clason
3 April 2022

Patat was te hard gebakken

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henrica Klijnstra
3 April 2022

Pizza en schotel besteld, 3 kwartier na de verwachte bezorgtijd (anderhalf uur na plaatsen bestelling) maar eens gebeld of we nog eten konden verwachten. Als we naar buiten zouden kijken zou het er moeten zijn.. 20 min later een auto vol jongemannen, waar een tasje uit de kofferbak werd gevist. Eten was niet goed warm meer, jammer want de smaak was goed.

M, L, B en E
2 April 2022

Netjes op tijd, het eten was goed warm en we hadden extra saus als service.

Frank Blom
1 April 2022
Ben Plat
1 April 2022

Keurig op tijd en een vriendelijke bezorger.

Rademaker
1 April 2022

Pizza: Frutti di mare: alleen mosselen en heel veel tonijn. Pizza Gorgonzola: ham champignons, kaas
 maar nauwelijks gorgonzola Beide pizza waren niet erg warm. Het is de eerste keer dat mijn man halverwege de pizza is gestopt met eten! Bezorging: Doos pizza Gorgonzola helemaal ingedeukt, dus de kaas en champignons hebben we van de deksel moeten schrapen. De doos met de pizza Frutti di Mare is door iemand scheefgehouden. De inhoud van de pizza lag in de hoek van de doos. Compliment: de pizza waren er snel!

Kars Witvoet
31 MĂ€rz 2022

Eten was wederom niet warm, dit al veel vaker gehad maar doen blijkbaar geen moeite om dit te verbeteren

F.Schipper
26 MĂ€rz 2022

1. Korst van de gorgonzola schotel zat door de spaghetti 2.Sjoarmavlees was minder kruidig. 3 Verder alles prima

Stam
25 MĂ€rz 2022

Het spijt mij om te zeggen, maar de kip was ontzettend droog.

Janneke
25 MĂ€rz 2022

Smaak was best, maar bezorging was 20 minuten later dan dat ze zeiden en het eten was absoluut niet warm meer. Dus dat heb ik zelf nog weer moeten opwarmen in de oven wat weer extra tijd kostte. Bezorger zelf was vriendelijk.

J de Lange
23 MĂ€rz 2022

Het beleggen van de pizza mag wel beter verdeeld worden wij hadden de kaas op 1 buld liggen en de champignons op een andere buld een betere verdeling van het beleg ik komt de smaak ook ten goede.

Andre Berkhout
21 MĂ€rz 2022

Heerlijk vers en mals vlees

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lucia
20 MĂ€rz 2022
Aukje
18 MĂ€rz 2022
Matthijs
15 MĂ€rz 2022
van Berkum
14 MĂ€rz 2022
jan gelmers
14 MĂ€rz 2022

Het eten was top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

R.G. Strik
13 MĂ€rz 2022

Lahmacun met Doner was minder dan ik van jullie gewent ben. Weinig doner vlees en veel salade. Voor de rest was het goed

Sanne Pol
10 MĂ€rz 2022
Anja Hagedoorn
6 MĂ€rz 2022

Het was weer smullen!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Fam Antoine
5 MĂ€rz 2022

De pizza was helemaal koud, de rest was lekker.

Jenny Stegeman
5 MĂ€rz 2022

Aan het eind van de week hebben we geen zin in koken en dan bestellen we meestal iets lekkers. 9 van de 10 keer is dit bij Morgana: de service en het eten zij altijd super goed!

Alie Mentatie
5 MĂ€rz 2022

Het was op zich goed, maar voor echt smakelijke foeyonghai kunt u beter elders bestellen.

Gea
4 MĂ€rz 2022

Altijd perfect, bezorging , bestellen en natuurlijk de pizza

J. Beenen
26 Februar 2022

Bestelling niet compleet geleverd en veels te laat. De pizza die nageleverd werd was niet warm.

M
24 Februar 2022

De dozen waren beschadigd, waardoor het beleg van de pizza aan het deksel vastgeplakt zat.

M
24 Februar 2022
Hagedoorn
23 Februar 2022
Boaz
22 Februar 2022

Patat van de schotel was koud en slap, de rest van de bestelling was prima, grote porties.

V
20 Februar 2022
EdLa
20 Februar 2022

weer prima snel bezorgd en lekker

Boer
20 Februar 2022

misschien wat minder optimistisch zijn met tijds aanduiding van bezorging meer dan 40 minuten na de geplande bezorgtijd is niet echt een goede planning verder weet ik niet of de bezorging later was maar bestel toch liever direct in de zaak omdat ik dan zeker weet dat ik kwaliteit krijg en alles goed warm. ik zou zeggen doe er wat mee suc6 verder

Henriette
19 Februar 2022

Prima voor elkaar, mooi grote portie. Vriendelijke bezorging. HĂ©Ă©rlijk.

Sophie
17 Februar 2022

Meer aandacht besteden aan etenswaren,goed bereid kost tijd

Jan Kroes
14 Februar 2022

Zoals altijd moesten we lang op het eten wachten. We weten het inmiddels, we houden er rekening mee. We bestellen toch gewoon weer, het is te lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Loes
13 Februar 2022
A.
9 Februar 2022

Heerlijk gegeten, goede grote porties.

Hendriks
6 Februar 2022

Het eten is prima, de wachttijd niet... wij bestelden om half 5 voor levering zsm, en kregen de pizzas uiteindelijk kwart over zes geleverd. Helaas was bij vorige leveringen dit ook het geval, lang wachten. Verbeterpuntje voor het bedrijf dus!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adriana
6 Februar 2022

Het is de tweede keer dat mijn bestelling niet kompleet wordt bezorgd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Willemien Van Veen
6 Februar 2022

Fantastisch. Zeker genoeg!!

Patrick
4 Februar 2022

Volgende keer geen dingen vergeten Dankje wel

Gerard
30 Januar 2022

Pizza's waren heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kyan Barth
30 Januar 2022
Hokse
29 Januar 2022

Het eten was heerlijk, alleen was 1 portie spareribs behoorlijk aangebrand.

Annemarie Joosten
29 Januar 2022

Precies op tijd, eten was heerlijk en genoeg

Schra
24 Januar 2022

Minder vlees dan voorheen, beetje te hard gebakken (zwart)

Kruid
23 Januar 2022

We bestellen regelmatig, maar deze keer viel het tegen. De spareribs waren te ver, veel zwarte aangebrande stukken. De salade die we bij de schotel krijgen, gooien we eigenlijk altijd gelijk weg. Sla is verkleurd, komkommer en tomaat uitgedroogd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

H
19 Januar 2022
Koen
18 Januar 2022

Snel geleverd, lekker gebakken, smaakvol!

Raymond
17 Januar 2022

Had qua tijd 18:15 aangegeven en werd al 18:00 gebracht. Was voor mij geen probleem maar misschien voor iemand anders wel als die bijvoorbeeld nog niet thuis is op dat moment

Tessa
17 Januar 2022

Zou rond 18.45 worden bezorgt en was er pas na 19.15. Nog wel warm. Maar geen bericht dat het veel later kwam. Vervelend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Aaltje
16 Januar 2022

Vlees was op verzoek rare gebakken, precies goed, lekker en mals. Compliment voor de kok. Bezorging keurig op gevraagde tijdstip. Helemaal top!

Peter
15 Januar 2022

weer heerlijke spareribs gegeten !!

Ruben
10 Januar 2022

Bezorging kwam helaas een uur na de verwachte bezorgtijd en de aardappelschijfjes waren niet lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christian Lucas
9 Januar 2022

đŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patrick Trinks
9 Januar 2022

Heb geen eten gezien?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mathilde
9 Januar 2022

Mijn pizza was koud bij aankomst. Overigens was hij ook niet helemaal gaar

Leeuwerink
6 Januar 2022

Drie kwartier te laat, wel een sorry van de bezorger

Jonker
5 Januar 2022

Heerlijk gegeten!

Peter
4 Januar 2022
Henri
4 Januar 2022

Het was niet warm genoeg.

Veelo
2 Januar 2021

40 minuten later dan de geschatte tijd en die was al een uur
 patatjes bij zowel de spare ribs als de kapsalon waren niet lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Christina Roosjen
1 Januar 2021

Eten was koud en veel later dan aangekondigd

Henk
27 Dezember 2021

Het blijft lastig om maaltijden warm te houden, zeker als er veel kilometers moeten worden afgelegd. Het eten (royale porties) kwam wel precies op tijd en smaakte goed!

Richard
24 Dezember 2021

De spareribs waren niet zo mals als gebruikelijk, 1 stuk was hard

Henk Bloemert
20 Dezember 2021

was weer dik voor elkaar super

Kyan Barth
19 Dezember 2021

Heerlijk gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs
19 Dezember 2021

Bezorging was snel. Eten alleen koud en slappe patat.

Eten was wel oke maar de bezorger hield het eten niet recht op
19 Dezember 2021
Peter
18 Dezember 2021

Prima eten, vlotte bezorging, goed op temperatuur

Tb
16 Dezember 2021
Anita van der Weij
15 Dezember 2021

De bestelling stond netjes klaar en het smaakte weer heerlijk!

Hilde Oetsen
13 Dezember 2021

Eten was redelijk koud en werd een half uur te laat bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

.
12 Dezember 2021

De bestelling kwam 20 minuten eerder dan de verwachte bezorgtijd, dus dat was positief. Alleen hadden we geen pita broodje gekregen bij de shoarma schotel, terwijl er op de site staat dat dat er wel bij hoort, dus dat was jammer. Verder was de patat wat klef, maar zijn de kruiden erop wel heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rutger
11 Dezember 2021

Snel , en het eten was heerlijk

Tim
10 Dezember 2021
Patrick
9 Dezember 2021

De bestelling was bijna 40 minuten eerder bezorgd dan de aan gegeven tijd, dat is top. Maar het eten was al aan de lauwe kant. Bezorging verliep ook niet vlekkenloos de bezorger was de pizza vergeten mee te geven dus daar moesten wij nog gauw achter aan voor dat ie weg reed.

Willian schiphorst
6 Dezember 2021
Kyan Barth
5 Dezember 2021

Geweldig lekker gegeten en hele vriendelijke eigenaar ;)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alex
4 Dezember 2021
Meppelink
3 Dezember 2021

Pizza was niet erg warm , smaakte verder wel goed Had dus wel wat warmer gemogen.

Frank Dunnink
28 November 2021

Goed optijd, u was alleen vorken vergeten.

Schuring
26 November 2021

Heerlijk gegeten, grote porties. Lastig altijd om de frietjes lekker te houden met bezorgen/afhalen

Jolanda
26 November 2021
N
25 November 2021

Super lekkere spareribs

Anouk
24 November 2021

Bij opmerkingen genoteerd, 1 van de pizza's zonder champignons en bij de andere pizza moest paprika bij op. Pizza's kwamen een half uur te laat, terwijl we de bestelling 's middags op tijd al hadden besteld. Ze waren al voor een groot deel afgekoeld en de ene pizza was niet zonder champignons en de andere pizza had geen paprika er bij op. En we hadden stokbrood met kruidenboter erbij, betaal je €4 voor nog geen eens vers stokbrood, deels zwart verbrand en amper kruidenboter erbij.

Henk
24 November 2021

was beetje koud heel jammer

Eddie Marcus
22 November 2021
Wendy
22 November 2021

Het eten is heerlijk, maar helaas is het jullie nog nooit gelukt om de aangegeven bezorgtijd na te komen. We hadden als tijd half 7 aangegeven. Het eten werd na 2 keer telefonisch contact pas om kwart voor 8 bezorgd. Op het moment dat je daar een opmerking over wilt maken, word je de mond gesnoerd met het verhaal dat het vreselijk druk is. Dat verhaal kan ik ondertussen zelf ook wel vertellen, want dat is altijd hetzelfde. Dat maakt de drempel wel hoger om bij jullie te bestellen, want het is iedere keer opnieuw een heel lang gewacht. Misschien een idee om de bezorgtijden wat ruimer in te plannen voor jullie zelf om dit soort negatieve opmerkingen te voorkomen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

kw
21 November 2021

Kwaliteit eten prima, 1 zakje aard. te weinig geleverd. Gebeld en na een half uur nieuwe bezorgd.

Carlien
21 November 2021

Ik kreeg niet wat ik besteld had. Friet ipv aardappeltjes. Daarnaast FernĂĄndez groen ipv blauw. Buiten dat was het ook nog eens lauw van temperatuur. Jammer, niet voor herhaling vatbaar.

JT
20 November 2021
Geer
19 November 2021

Enorm spoedige bezorging, het eten was ook lekker!

Peter
18 November 2021

Heerlijke schotel, vlot bezorgd. Ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar.

Maciej
17 November 2021

gecompenseerd na bestelling. Ik kreeg een grote cola en korting. Ik raad aan !

...
17 November 2021

Jullie eten is altijd heerlijk, maar de bezorging laat te wensen over! Anderhalf uur wachten op een bestelling slaat nergens op!!! En t maakt niet op welke dag je besteld het standaard antwoord is, sorry het is druk... jullie sturen een mail met de uiterlijke bezorgtijd maar gaan daar meer dan acceptabel over heen. En daar baal ik inmiddels flink van.

Johann
14 November 2021

Had gevraagd geen kruiden op friet maar er zaten wel kruiden op. Levering uur later dan op mail aangegeven Eten niet echt warm Normaal gesproken zijn we tevreden vandaar ook de regelmatige bestellingen- maar nu was het niet goed!

GJ
13 November 2021

Dik voor mekaar 👌

Hendrik
13 November 2021
Tjeerd
7 November 2021

We hebben meer dan 2 uur moeten wachten op ons eten!! Na 1,5 uur gebeld waar het bleef zoals ze altijd zeggen het is druk en het gaat nu de oven in en dan uiteindelijk nog meer dan een half uur moeten wachten!! Krijg je eten zijn de aardappelschijfjes niet gekruid en niet gaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Arvid Mol
6 November 2021

De bezorging was iets te laat, maar helemaal niet erg hoor, er kwamen direct welgemeende excuses van de eigenaar die een schat van een man is en wij kregen op verzoek nog een bakje extra kruiden, gratis, meegeleverd! We hebben weer gesmuld van de overheerlijke spareribs!

Henri
6 November 2021

Het eten was niet meer warm genoeg

Carel van der Vegt
4 November 2021
Ruud
3 November 2021

Bezorging: stipt op tijd! door supervriendelijke bezorger. De Kebap was heerlijk

Roo
1 November 2021

Het was weer geweldig lekker. Daarom bestellen we ook bij jullie

Jannie Van der Weide
31 Oktober 2021

Was weer prima voor elkaar en het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Klant
31 Oktober 2021

Bestelling werd 70 min na verwachte bezorgtijd bezorgd. Eerder namen ze dan zelf nog wel eens contact op, nu zelf maar achteraan gebeld.."Toen u bestelde was het nog niet zo druk, maar daarna werd het erg druk.." Eh?! Ruim twee uur op het eten gewacht.... Bezorger vond het wel prima, geen excuus en daar betaal je dan ook nog eens 7 euro voor. Erg teleurstellend.

Henk Bloemert
30 Oktober 2021

was weer super lekker was weer voor herhaling vatbaar dus gaan weook cker doen

Henk W.
29 Oktober 2021

die besten Schnitzel im ganzen Reich!!! Ich liebe alles aus dem Ofen, besonders die Spareribs erinnern mich an die besten Jahre.

Richard
27 Oktober 2021

Prima eten en supersnel bezorgd.

Miranda gaal
27 Oktober 2021

Superrrr vriendelijke bezorgers

Jolanda
24 Oktober 2021

Het eten werd in 2x bezorgd, waardoor we helaas niet tegelijk konden beginnen met eten. Helaas miste de salade bij de sparribsschotel. Evenals het broodje bij de grote shoarma miste, gelukkig hadden we zelf nog pitabroodjes liggen. Het smaakte goed en hebben toch met elkaar er een gezellige maaltijd van gemaakt.

De wit
24 Oktober 2021

Kan beter en sneller

Bo
23 Oktober 2021

Te laat, koud en niet bereikbaar

Anoniem
22 Oktober 2021

Het eten was erg lekker, maar is voordat het werd gegeven laten vallen op de grond. was niet kapot maar wel slordig

Han
22 Oktober 2021

Mocht wel iets warmer en beter op tijd maar de smaak was heerlijk.

Gea
21 Oktober 2021

Altijd goede service

Suzanne
20 Oktober 2021

De randen van beide lahmacuns waren aangebrand en de stukken kip veel te groot. Jammer, ben beter gewend van jullie! De bezorging daarin tegen wad super. Erg snel! Klein half uurtje ipv het verwachte uur.

grillis
19 Oktober 2021

Extreem snel bezorgd! Perfect... Besteld en binnen 35 minuten was het er!

Henk R
18 Oktober 2021

Op de afgesproken tijd eten bezorgt. Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

DaniĂšle Wolsink
17 Oktober 2021

Snelle bezorging, vriendelijke bezorger en eten was heerlijk

Betsie
16 Oktober 2021

Goed eten en optijd klaar

Kris
16 Oktober 2021

Vriendelijke meneer, kwam super optijd en was heerlijk!!

Wout Strijker
14 Oktober 2021

Goed van smaak. De spareribs waren goed van smaak en heerlijk gaar.

Tessa
10 Oktober 2021

Eten was heerlijk, maar de bezorging was meer dan 30min. Later dan afgesproken. Dat vonden we jammer.

Elma Westerhuis
8 Oktober 2021

Het eten was koud en heel weinig voor een groot broodje shoarma.

Fenny
3 Oktober 2021

Het eten was erg lekker en alles was er. Waren alleen wat kleine puntjes zoals: burger zou met sla, saus, bacon, kaas en knisperige ui en zonder rode ui en tomaat komen, de kaas en krisperige ui miste en er zat wel tomaat op. En de bezorging kwam 20 min na verwachte tijd en alles was redelijk afgekoeld. Maar alsnog erg lekker.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Meppelink
3 Oktober 2021
Mart
2 Oktober 2021
Jan Hagedoorn
29 September 2021

Alles was top en smaakte goed

Ronny
26 September 2021

Wat jammer dat de sous nu elke keer gebroken aan komt en dat je dan de helft er van kwijt bent

PaulEs
23 September 2021
Richard den Held
22 September 2021
Mart
20 September 2021
Akse
18 September 2021

Eten was meerendeel koud en moesten lang wachten op de bestelling

Annabel Exmann
18 September 2021
Dennis Hassing
17 September 2021

Heerlijke pizza, lekker veel toppings

Meppelink
8 September 2021
L
4 September 2021

Sneller dan gepland, wat top was. Super lekkere spare ribs

Trea Van der veen de Waal
4 September 2021

Lekker snel gebracht en het was weer veel en lekker

Nanda
3 September 2021

Super snel bezorgd!

Van der veen
30 August 2021

Heerlijk gegeten en het was er precies op tijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jj
29 August 2021

Top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Wendy
29 August 2021
Frank Dunnink
29 August 2021

Bestek erbij leveren zou fijn zijn als ik er om vraag. Verder was het eten uitstekend!

Scheper
27 August 2021

Duurde lang voordat we de bestelling kregen, later dan aangegeven. Er mag wel meer saus meegeleverd worden bij een schotel ( een half bakje is te weinig).

Mart
24 August 2021

Snel bezorgd en heerlijk gegeten.

Wim
21 August 2021

Eten was super lekker, frietjes ook nog krokant en mooi op tijd bezorgd ( eerder de online was beloofd)

Manon
20 August 2021

Helaas was het eten niet echt warm meer. En duurde de bezorging langer dan werd gezegd.

Sieger Nijdam
20 August 2021

Ik bestel hier al jaren en ben tevreden over de kwaliteit/prijsverhouding. Een opmerking wordt goed doorgevoerd (ander ingrediënt) en dat is fijn!

Soufian
19 August 2021

Heerlijke bamischijf en gebakken aardappelen

Leonie
15 August 2021

Top en precies op de gewenste tijd bezorgt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Geesje Vos
15 August 2021

u kreeg 5 sterren als de spare-ribs niet aangebrand waren

Marit
15 August 2021

Snel bezorgd, gratis cola erbij en heerlijk gegeten

M.Klooster
14 August 2021
Alex
12 August 2021

Besteld kipfilet in roomsaus, maar kreeg ik wats anders... Komt anderhalf uur te laat.

JasperV
10 August 2021

Lekker zoals altijd. Bezorging perfect en precies om 1805 zoals voorspeld op hun site. Normaal zijn ze nog sneller. Genoeg en lekkere sausjes erbij. Zonder extra kosten.

Rooie
10 August 2021

Sneller dan de tijd was aangegeven via mail en super pizza weer.. morgana bedankt altijd super

Christina Kleine
8 August 2021

Spareribs zijn voortreffelijk! Mijn complimenten voor alles!

Sanneke
7 August 2021

De roomsaus bevatte geen ui, maar heel veel champions en amper kip

Carel Van der Vegt
6 August 2021

Of half uur tevoren of te laat

Geen
2 August 2021

Eten altijd goed,een suggestie bied ook ras friet aan

Crossfit Meppel
1 August 2021

Wij hadden 24 pizza’s besteld en het was top smaakte allemaal goed, ook de verdeelde bezorging was top alle pizzas kwamen warm aan. Wij gaan zeker weer bestellen hier

Martin.
31 Juli 2021

De aardappelschijfjes waren veel te hard gebakken, sommigen waren zo hard dat ze braken als chips.

D pierik
30 Juli 2021

Gebeld en konden direct ophalen. Smaakte prima.

Rene Kuitert
28 Juli 2021

Eten was prima. Maar weer veel te laat.

Rooie
25 Juli 2021

Super en snel klaar zoals altijd .. dankje wel

P.
25 Juli 2021
Tiemen
20 Juli 2021

Top pizza’s! Super mooi op tijd klaar, warm mee, heerlijke ingrediĂ«nten. Helaas waren de pizza’s niet gesneden, maar dat is niet erg.

Jurjen
19 Juli 2021
Henriëtte
19 Juli 2021

Altijd lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ktje
17 Juli 2021

Grote bestelling geplaatst en dan is het jammer dat de spareribs heel taai waren Niet gewend van jullie

Rachel Goerdat
15 Juli 2021

Na 3 kwartier wachten was de pizza niet meer warm. Er zat geen drankje bij die ik op de site had aangevinkt en de saus werd er niet bij bezorgd. Ik ben vaste klant bij morgana maar dit zijn wij niet gewend.

Ilona
15 Juli 2021
Aukje
11 Juli 2021
Meppelink
11 Juli 2021
Alex
9 Juli 2021
Harm
7 Juli 2021

Tip: als de bezorgtijd uitloopt, (kan gebeuren) informeer dan de klant via sms o.i.d.

Boris van den Berg
7 Juli 2021
M. Wildeboer
6 Juli 2021

Prima, keurige bezorging van een heerlijke spare-ribschotel.

P
4 Juli 2021

Bestelling bijna half uur te laat. Spareribs zijn minder dan voorheen (voorheen 2 grote ribs, nu ongeveer een kwart minder). Aardappeltjes waren erg (lees: heel erg) knapperig, te lang in de frituur gezeten. Voor de rest was het smakelijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Matthijs van der Wal
2 Juli 2021
Night Star Express Meppel
2 Juli 2021
Frank
29 Juni 2021

Jammer dat de kok de champignons vergeten was, met alleen ham was de pizza wel een beetje kaal

Annabel
27 Juni 2021

Echt beste zaak! Super lekker eten!!

Leeuwerink
26 Juni 2021

Het eten was zeer goed, en goed warm, we waren dik te vreden

Tim
23 Juni 2021

Vanuit Barcelona besteld, bezorgd in Meppel. Top!